Cena: 4.583 €
Obrázky majú ilustratívny charakter. Výbava sa môže líšiť (kolesá, pneu, polepy, ochranné prvky).
Kayo enduro K6-R 4TAKT
Hobby motocykel, ktorým nepohrdnú ani profesionáli, to je KAYO K6-R. Štvortakt, ktorý prichádza na náš trh, aby vás posunul ďalej. Ak chcete porovnávať, pozerajte sa dopredu. Pokiaľ sa chcete zlepšiť, tak je tu pre Vás práve tento model. Pýtate sa prečo práve KAYO? My a FILIP PODMOL vám odpovedáme – sila profíka, intuitívne a presné ovládanie a komponenty svetových formátov za neodolateľnú cenu, to je KAYO K6-R.
Nebojte sa rozumného kompromisu. Za vynikajúcu cenu dostávate do rúk športový motocykel, ktorý sa páči aj českej motokrosovej špičke FILIPU PODMOLOVI.
Vzhľad
KAYO K6-R je vrcholom techniky, ktorú tento motocykel v žiadnom prípade neskrýva, naopak priamo z neho vyžaruje. Tím inžinierov zakomponoval do motocykla množstvo nielen designových, ale aj účelových technických prvkov, ktoré sú v tomto segmente obvyklé pri drahých modeloch. Páčky bŕzd, náboje kolies, ale aj zadná rozeta, to všetko krásne ladí. Nezabudlo sa napríklad ani na maličkosť, akou je oplastovanie rámu v mieste kontaktu s topánkami. Štíhly a svieži vzhľad napovedá k nízkej hmotnosti a tým aj obratnosti motocykla. Hľadáte chybičku krásy? Nehľadajte, radšej sa sústreďte na techniku.
Motor
Za luxusný prvok pre toto enduro považujme dvojitú vačku, ktorá umožňuje nielen presné dávkovanie výkonu, ale v spolupráci s výkonným závodným karburátorom FCR optimalizuje výkonnostnú krivku podľa toho, čo práve jazdec potrebuje. Reťazový kit značky D.I.D je generáciou toho najlepšieho na prenos všetkej sily na zadné koleso – vysoký výkon a dlhá životnosť.
Podvozok
Plne nastaviteľný na oboch koncoch. Predná obrátená vidlica s dráhou 300 mm a zadný nitrogénový tlmič s dráhou 110 mm sú v tejto triede samozrejmosťou. Kompaktný oceľový rám prispieva tuhosťou k presnému vedeniu motocykla a samozrejme k sebavedomej jazde. Motocykel obsahuje ostré a presné brzdy, za zmienku stoja kované diely. Pneumatiky KENDA obuté na ráfikoch z hliníkovej zliatiny, sú v tejto oblasti určite doma. Rozumná výška sedadla v spolupráci s podvozkom oslní stabilitou, odolnosťou a nesklame vás ani v tej najextrémnejšej situácii.
* KAYO K6-R nie je homologizovaný pre cestnú premávku.
MOTOR: | |
Typ motor: | 4-taktný / jednoválec |
Prevodovka: | manuálna, 6-rýchlostní |
Výkon: | 27 kW / 10500 ot./min |
Krútiaci moment: | 36 Nm / 7500 ot./min |
Palivový systém: | Závodný karburátor NIBBI |
Štartovanie: | Elektrické a mechanické |
PODVOZOK: | |
Prevedenie rámu: | Vysoko pevný oceľový trubkový rám, profesionálny design spracovaný spoločnosťou KAYO |
Predné odpruženie: | FASTACE plne nastaviteľné |
Zadné odpruženie: | FASTACE plne nastaviteľné |
Predná brzda: | Dvojitý piest – priemer kotúča 240 mm |
Zadná brzda: | Jeden piest – priemer kotúča 240 mm |
ROZMERY A KAPACITY: | |
Výška sedadla : | 950 mm |
Svetlá výška : | 344 mm |
Kapacita nádrže: | 7,5 L |
Suchá hmotnosť : | 110 KG |
Homologizácia : | nie |
MOTOR
Dvojvačková hlava
27 kw silný štvortakt s exkluzívnym benefitom, ktorým je dvojitá vačková hriadeľ. Sila bez kompromisou.
Chladenie
Žiadny klesajúci výkon, keď ho najviac potrebujete, chladenie vodou udržuje motor v kondícii.
BRZDY
Zadné
Odľahčený brzdový kotúč s perforáciu + strmeň – oba tieto technické diely sú chránené pred priamym nárazom.
Predné
Pancierové brzdové hadice, dvojpiestový strmeň, ochrana kotúča.
ERGONÓMIA A KONFORT
Prepákovanie
Pruženie prepákovaním je tu prvkom, ktorý je samozrejmosťou, to dovoľuje presnejšie nastavenie pruženia.
Rozeta
Duralová rozeta v kombinácii s reťazou D.I.D. je pripravená na maximálnu záťaž.