CFMOTO Gladiator Z1000 sport R

Obrázky majú ilustratívny charakter. Výbava sa môže líšiť (kolesá, pneu, polepy, ochranné prvky).

Najpredávanejšie štvorkolky v Európe!

!!!AKCIA!!!

PRICHÁDZA NOVÁ ÚROVEŇ VÁŠHO DOBRODRUŽSTVA

Viac výkonu, viac zábavy, viac emócií, viac bezpečnosti, viac pohodlia, lepšia ovládateľnosť a to všetko pre najlepší zážitok z jazdy. Bugina Z1000 Sport R ponúka toto všetko aby vaše dobrodružstvo v sedadlách nebolo dobré, ale to najskvelejšie aké len môže byť. A nielen to, malá korba, navijak a ťažné zariadenie značne rozširujú akčný rádius využitia R-ka.

Cena: 17.919 € – T1b  

!!!AKCIA!!!

Gladiator EV110 za: 1.666 € !

Základná výbava: EPS, Naviják, Pevné polodvere, 14″ Alu disky kolies

Príplatková výbava:

Plastová strecha – 250 €                                          

Dostupné farby:
čierna
biela
žltá piesková

Inštalácia príplatkovej výbavy podlieha ďalšiemu spoplatneniu.

Ceny sú uvedené v € vrátane DPH a legálneho TP (kategórie T1b, 2 osoby)

PRICHÁDZA NOVÁ ÚROVEŇ VÁŠHO DOBRODRUŽSTVA

Viac výkonu, viac zábavy, viac emócií, viac bezpečnosti, viac pohodlia, lepšia ovládateľnosť a to všetko pre najlepší zážitok z jazdy. Bugina Z1000 Sport R ponúka toto všetko aby vaše dobrodružstvo v sedadlách nebolo dobré, ale to najskvelejšie aké len môže byť. A nielen to, malá korba, navijak a ťažné zariadenie značne rozširujú akčný rádius využitia R-ka.

Kľúčové vlastnosti
Vyšší výkon a dôležité konštrukčné zmeny podvozku umožňujú stroju väčšiu adaptivitu v teréne, vylepšené ovládanie pomáha vodičovi ľahšie zvládať nástrahy terénu aj vo vysokých rýchlostiach a pridanou hodnotou je nová úroveň interaktivity pomocou TECHNOLOGI ASSISTANCE, ktorá vodičovi prináša oveľa viac informácií.
Motor
Motor typu V-Twin prešiel jemnou optimalizáciou konštrukcie hláv valcov, čo viedlo nielen k zvýšeniu krútiaceho momentu, ale predovšetkým k vyššiemu výkonu. Na dosiahnutie týchto zlepšených parametrov bolo potrebné prepracovať aj sacie a výfukové potrubie. Model „R“ teraz prináša 90 koní výkonu aj s pomocou vstrekovania Bosch, ktoré udržuje motor v optimálnom chode bez ohľadu na teplotu okolia či nadmorskú výšku.
Agresívne a vyzývavý
Dizajn a celkový profil línií nesú agresívne prvky závodného stroja kombinované s krivkami futurizmu a účelovosti dohromady. Nová grafika a farby sú zároveň dominantným prvkom identity pre nová R-ka. Za všetkým stojí rakúske štúdio KISKA.
Podvozok s vyššou odolnosťou
Závesy kolies vpredu aj vzadu boli zosilnené a upravené pre potreby lepšej adaptácie sa terénu, a tým spojenou vyššou priechodnosťou a čo najvyššou mierou bezpečnosti. Nové 4-prvkové zavesenie zadných kolies s priečnym stabilizátorom so zdvihom pruženia 395 mm a upravené predné zavesenie kolies so zdvihom pruženia 340 mm sú skvelým partnerom pre posádku aj v tom najťažšom teréne.
Zvýšenie aj do extrému
Vďaka novým 29“ pneumatikám sa svetlosť stroja zvýšila o 30 mm až na konečných 340 mm. Pneumatiky dostali špeciálne 14“ disky kolies Beadlock, ktoré vďaka svojej konštrukcii umožňujú jazdu aj s extrémne podhustenými pneumatikami bez toho, aby sa poškodili či vyzuli sa z disku.
Extra výbava
R-ko teraz disponuje navijakom osadením s nylonovým lanom, ktoré je pružnejšie a znesie extrémnu záťaž. Veľká výhoda lana je jeho elasticita pri navíjaní či odvíjaní alebo priamo pri práci v teréne.
Nový 5“ TFT displej / aplikácia CFMOTO RIDE
Motor pracuje s dvoma módmi: ŠPORT a NORMAL, pričom každý mód disponuje individuálnou grafikou a tým aj rozdielnym režimom výkonu a krútiaceho momentu. T-Box umožňuje prepojenie so smartfónom cez aplikáciu CFMOTO RIDE, čo znamená okamžitý prístup k palubným údajom v reálnom čase napr.: množstvo paliva, stav batérie, záznam o jazde, samodiagnostika vybraných základných funkcií pred jazdou…
Nový volant/ madlo spolujazdca
Volant lepšie sadne do ruky a nesie prémiový vzhľad. Umožňuje nastavenie uhla sklonu a vo vysokej rýchlosti aj vďaka systému posilňovača riadenia (EPS) naň R-ko reaguje presnejšie. Madlo pre ruky spolujazdca je vysúvateľné a vďaka rýchloupínacím sponám si spolujazdec jeho polohu prestaví behom chvíľky.
Úplne nový tvar sedadiel
Sedadlá posádky majú komfortnejšie prispôsobenie sa postave, väčšie lemy oporných plôch, lepšiu výstelku a tiež zosilnené okraje čalúnenia po celom obvode sedáku, kde s ním telo prichádza do styku. Vylepšený je aj 3-bodový bezpečnostný pás, teraz je ešte šetrnejší pre ľudské telo pri núdzovom brzdení.
Unikátny tvar svetiel…
…vpredu aj vzadu plynulo zapadá do futuristických kriviek R-ka. Hypermoderné LED svetlá vyžarujú extra silné lúče a sú výborne viditeľné pre okolie zo všetkých uhlov vozidla.
Variator CVTech / EBS
Kanadský variátor CVTech je špeciálne ladený pre lineárny a dynamický nástup výkonu a zároveň efektívne prenáša silu motorovej brzdy (EBS) na kolesá. Tým pridáva mieru bezpečnosti a pohodlia pri režime zrýchlenia a šetrí brzdové komponenty v režime aj extrémneho spomalenia.
Jednoduchý prístup
Okamžitý prístup k dôležitým prevádzkovým komponentom vozidla. Zložením veka prednej kapoty užívateľ získa prístup k riadiacej jednotke, poistkovej skrinke, hrdlám chladiča/brzdovej kvapaliny, akumulátoru a OBD konektoru.

Profesionálny servis v našej predajni je úplnou samozrejmosťou.

* 5 rokov záruka platí pri nákupe strojov CFMOTO v predajnej sieti Journeyman CZ v ČR a SR, pre koncového zákazníka, prvého majiteľa, aj podnikateľa. Týka sa všetkých modelov z aktuálnej ponuky strojov CFMOTO oficiálneho dovozcu Journeyman CZ s.r.o. .. U štvorkoliek CFMOTO je záruka 5 rokov alebo 10.000 km.

Motor:
4-taktný, 8-ventilový dvojválec, SOHC
Vŕtanie x zdvih:
91 mm x 74 mm x 2
Prevodovka:
Automatická CVT – variátor / uzamykateľný predný diferenciál / prevody P/R/N/H/L (parkovací/spätný chod/neutrál/rýchlo dopredu/terénna redukcia)
Odpruženie P / Z:
Nezávislé nitrogénové, nastaviteľné odpruženie. Dvojité oceľové A-ramená / Vlečené oceľové ramená
Brzdy:
Kotúčové hydraulické
Nádrž:
36,5 l
Hmotnosť:
610 kg
Rozmery:
Dĺžka:
3 185 mm
Šírka:
1 650 mm
Výška:
1 855 mm
Rázvor:
2 285 mm
Ostatné:
Predné pneu:
29×9-14
Zadné pneu:
29×11-14