
Obrázky majú ilustratívny charakter. Výbava sa môže líšiť (kolesá, pneu, polepy, ochranné prvky).

!!NOVINKA!!
Najpredávanejšie štvorkolky v Európe!
Prichádza nová generácia Gladiatorov X850 G3
Väčší výkon, pokročilejšie technológie a tým aj zručnosti. Úžasná kombinácia ovládania a techniky pre každodennú prácu či adrenalínové dobrodružstvo v teréne. Jazdite a pracujte s vedomím, že máte v rukách po všetkých stránkach technologickú špičku v oblasti ATV.
Dostupné verzie:
X850-A G3 dlhá verzia
Cena: od 10.810 € – T3b
Základná výbava:
EPS (elektronický posiľňovač riadenia)
Opierka a madlá spolujazdca
Blástre
Rozširovacie lemy
Príslušenstvo za doplatok:
T-Box – 264€
Dostupné farby:
Ghost Grey – šedá pastelová – bezpríplatková
Lava Orange – oranžová – 82 €
True Tiber Camo – listová kamufláž – 245 €
Ceny uvedené v € vr. DPH a legálneho TP.
Kľúčové vlastnosti
zlepšené jazdné vlastnosti, úplne nový dizajn, revidovaný – silnejší a ľahší rám, vyšší výkon, nižšia hmotnosť, väčšie pohodlie, jednoduchšie a presnejšie ovládanie.
Motor
Nová platforma motora V-Twin so vstrekovaním Bosch. Vyšší výkon o 20% je premietnutý v celom spektre otáčok.
Ride-By-Wire.
EBS – motorová brzda.
Nová, lepšia ergonómia
Ideálne vyváženie hmotnosti 50:50.
Vylepšený jazdecký trojuholník.
Vylepšené ovládanie plynu.
Radenie prešlo na pravú stranu.
Optimalizovaná brzdová sústava.
Brzda predných kolies je ovládaná ľavou páčkou.
Rozostup nôh je zúžený o 11 mm.
Až o 80% menšie vibrácie pôsobiace na telo.
Lepší odvod tepla od nôh jazdca.
Ultramoderný design
Progresívna DNA Gladiatora s jasným odkazom ako vyzerá budúcnosť už dnes.
Vpredu dominuje športovejšie ladená maska chladiča doplnená o jedinečné LED (denné/nočné) svetlá. Širšie a vyššie kapoty umožňujú obuť aj väčšie pneumatiky.
3 mapy riadenie motora
ŠPORT:
Agresívna odozva plynu so 100% nábehom výkonu.
NORMAL:
Lineárna odozva plynu pre všestranný deň.
WORK:
Hladká krivka výkonu s maximálnou mierou šetrnosti rotujúcej techniky.
Módy EPS
Progresívny elektronický posilňovač riadenia.
Možnosti nastavenia:
MIN:
Športový režim s citlivým zásahom pre nerušený dynamický zážitok z jazdy.
MID:
Bežný režim pre všestrannú odozvu podľa situácie.
MAX:
Pracovný režim s optimálnym výkonom s dôrazom na presné potreby jazdca.
Asistenti bezpečnosti
DAC:
Zjazd dole svahom stráži elektronický asistent.
Burst Sensor:
Monitoruje EFI a rieši v reálnom čase výkon motora.
Úplne nové riadidlá
Riadidlá aj štoky sú zo zliatiny hliníka čím vznikla 40% úspora ich hmotnosti.
Odpruženie novej generácie
Dráha pruženia je až o 35% zvýšená oproti pôvodnej verzii.
Možnosť nastavenia odpruženia.
Predný stabilizátor.
CFMOTO CVT
Variátor: Najmodernejšie technológie z dielne CFMOTO. Optimalizované sanie vzduchu s reakčným čidlom vysokej teploty.
Hladký, účinný prenos sily.
Dlhšia životnosť remeňa.
Podvozok do extrému
Nájazdové uhly vpredu / vzadu až 90 °.
O 35% zvýšenie zdvihu pruženia.
O 17% menší polomer otáčania.
Zadná časť prináša niekoľko jedinečnosti:
– koncovka výfuku má dva otvory (vpravo / vľavo),
– dizajnovú lahôdku v podobe svetelnej LED rampy,
– luxusné sedadlo spolujazdca
LED technika
Na oboch koncoch je stroj vybavený inovovanou LED technológiou.
Maximálny výkon aj v zlých podmienkach viditeľnosti.
Praktická výbava
Všestranný napájací zdroj.
Dvojité zásuvky: zapaľovač cigariet + typ A&C.
3,8 l vodeodolný úložný box (vľavo).
Veľký 7″ prehľadný TFT displej.
Aplikácia CFMOTO RIDE
T-Box (voliteľné) umožňuje prepojenie so smartfónom cez aplikáciu CFMOTO RIDE, čo znamená okamžitý prístup k palubným údajom v reálnom čase napr.: množstvo paliva, stav batérie, záznam o jazde, samodiagnostika vybraných základných funkcií pred jazdou
Profesionálny servis v našej predajni je úplnou samozrejmosťou.
* 5 rokov záruka platí pri nákupe strojov CFMOTO v predajnej sieti Journeyman CZ v ČR a SR, pre koncového zákazníka, prvého majiteľa, aj podnikateľa. Týka sa všetkých modelov z aktuálnej ponuky strojov CFMOTO oficiálneho dovozcu Journeyman CZ s.r.o.. U štvorkoliek CFMOTO je záruka 5 rokov alebo 10.000 km.
Špecifikácie: | |
Benzínová nádrž: | 26 litrov |
Motor: | V-Twin, 4-taktný dvojvalec, chladený kvapalinou, SOHC, 8 ventilov. |
Vŕtanie x zdvih: | 91 mm x 74 mm |
Prevodovka: | Automatická prevodovka CVT – variátor / uzamykateľný predný diferenciál , prevodové stupne P/R/N/H/L (parkovací / spätný chod / neutrál / rýchly prevod vpred / pomalý prevod pre terén) |
Odpruženie: |
Nezávislé, nastaviteľné odpruženie. Vpredu / vzadu: dvojité oceľové A-ramená. Nezávislé, plne nastaviteľné pruženie |
Brzdy: | Kotúčovéhydraulické |
ROZMERY | |
Dĺžka: | 2 445 mm |
Prevodovka: | |
Šírka: | 1 264 mm |
Výška: | 1 435 mm |
Rázvor: | 1 480 mm |
OSTATNÉ | |
Pneumatiky vzadu: | 27×11-14 |
Pneumatiky vpredu: | 27×9-14 |